seriseri10 Aycin_ ben 6 haftada duydum şuan 7′yim öğrendiğimden itibaren mide bulantım eksik olmadı hiç birde baş dönmem çok fazla
Birmeftunn Aycin_ ben duymadım 7. Haftamın ilk gününde pazartesi yine gidecem inş duyarım 🥺pazartesi 8 haftalık oluyorum
Srfe 7+2 yiz canm mide bulantısı mide yanması kabızlık ve bir tutam gebelik sekerm var malesef🤷🏻♀️ 🥲 inşallah sağlıkla gelir bebişlerimiz … 6+2 doktorun söylediğine göre tabi uygulamaya göre 6+1 ken kalp atışını duyduk elhamdülillah 🙂🥰🧿🤲🏻🍀
urazinannesi Biz de şu an 7+4 üz ve kalp atışını 6+6 da duyduk, sabah bulantıları ve kasıkta ağrılar bir de baş dönmesi dışında bir sorunumuz yok çok şükür 🤲🏻
a1b29497 Bende 6+2 de duydum kalp atışını elhamdülillah. Bugün 6+ 4 olduk. Çok şiddetli bulantılarım var. Hiçbişey yiyemiyorum.