Merhaba anneler 14 aylık bir kızım var 2-3 ay önce rutin kontroller için doktora gittik vajinada yapışıklık olduğunu çocuk cerrahisine gitmemi söyledi ama gece tekrar baktığımda yapışıklık açılmıştı gitmemize gerek olmadığını söyledi bugn bezini alırken tekrar yapışmaya başladığını farkettim başına gelen varmı nasıl düzeldi 🤔