Yıllarca bilgisayar başında çalıştım bana getirisi boyun fıtığı olmuştu. Son 2 aydır da dizimde ağrı başladı ama önemsememiştim artık geceleri de zonklamaya başlayınca doktora gittim meğer sıvı azalması başlamış kireçlenmeye doğru gidiyomuş doktor ilerlemesin eklemler onarılsın diye inflamax verdi. Daha önce hiç takviye kullanmadığım için mesafeliyim. Alsam işe yarar mı ki?