Oelrlrkmemdmd Deree ekimde doğumum ben uzun kollu aldım hep doğum yaklaşınca da bol bol yelek hırka vs kalın şeyler alacağım
Deree Oelrlrkmemdmd BUSRAMSAMETM Huriye1996 ben daha yeni 3 aya yeni girdik merak ettim hanımlar tskr ederim 🥰🥰🥰 Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Fatma0090 Deree Ekim sonu nasıp olursa kışlık olarak olacak ben ilk ikizlerime aldım eşyalar duruyor kaybettim 7 ay önce giymeleri nasip olmadı umarım kardeşlerine nasip olur