Merhaba sevgili anneler. Bilgilerinize ihtiyacım var 😊 ilk gebeliğim ve dün öğrendim. 6 + 2 günlük olduk bugün 😊 Ancak endişelerim var. Nasıl beslenmeliyim, hangi vitaminleri kullanmaliyim? Bu süreçte nelere dikkat edip neleri yapmam veya yapmamam gerek. Merak ediyorum. Sizlerin tavsiyeleri çok önemli. Doktorum iyi ilerlediğini söyledi ve folik asit verdi sadece. Onun dışında herhangi bir şey vermedi. Yemek yemek vs hiç istemiyorum ve çok halsizim. Belimde ve karnımda ağrılar oluyor endişe ediyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var 😊