kbra0606 Kızlar ilk hamilelğimde 2018 de 2 doz olmuştum şimdi 6 aylık hamileyim ansağlıkdan ses yok henüz acaba ne zaman çağırırlar yada olduğum aşının süresi falan var mı acaba ☺️
Deletedmom727271 Aşının 5 sene etkisi var. Bende 2017de 2 doz oldum bu sene 1 doz oldum bu sebeple sizde bir doz hatırlatma olarak olursunuz 😊