KKTCanurse Kizlar ben hemşireyim .Kıbrıs’a taşındık. burada hastanede işe başladım . 20.haftamdayim .24saat nöbet yazdılar .yoğun bakım hemsiresiyim .bilginiz varmı ? yada denemelimiyim ?
durumom2022 Türkiye’de 24. Haftaya kadar tutuluyor ama oranın kanunlarını öğrenmek lazım önce bi yönetmelikler farklıdır belki bizden
Cgdm1308 Bende yoğun bakım hemşiresiyim tutuyordum 24 saat nöbet çok zorlanarak sonra nöbetteyken kanamam oldu plesenta previa dedi doktor nöbet tutamaz raporu verdi şimdi mesaiye geçtim 19.haftadayım şuan