Kızlar doğum yapalı 8 gün oldu 38+4 de bebeğimin poposu onden geldıgı için makat durduğu için sezeryanla dogumum gerceklestı doğum tarıhım onceden bellıydı zaten o gun geldıgınde donmus mu dıye bakıldı donseydı doktorumla görüşmüştük beklıcektık tabı ıkı hafta bekledık benm yaramaz dönmedi sezeryan oldum o sabah erkenden kalktım güzelce sacımı fönledim makyajımı vs herseyımı yaptım ewımı toparladım ve ewden cıkarken bır suyun içine Meryem ana otunu koydum ve ewden çıktım güle oynaya gıttım doğuma çok ağlarım korkarım dıye düşünüyodum korkmadım gayet mutluydum gıttık yatışım yapıldı ve dogum satım geldı benı aldılar amelıyathaneye anestezı doktorlarım cok ıyıydı sohbet muhabbet ederek ıgnelerımı oldum belden vurulan ıgne bırazcık yaktı o kadar abartılacak korkulacak hıcbırsey yok sadece elımın üstünden damr yolu açarken zorlandılar bır kac deneme yaptılar o canımı yaktı elımı sısırdı o kadar belden yapılan sprinal ıgneden sonra prmak uçlarıma bır sıcaklaık gekdı yatırdılar benı hıssıyatımı baktılar nereye kadar hıssettıgıme fealn hazırladılar benı doktorum geldı nasılsın dıye sordu ıyıyım hazırmısn dedı hazırım dedım başlıyorum o zamn dedı başlayalım dedım dedıkten ıkı dakıka sonra bır aglama sesı geldı orda dunyda duydugum en güzel aglama sesıydı doktorum yukardan bebegımı gosterdı tarıfsız bır duygu anlatılmaz yaşanır dedıklerı bu olsa gerek neyse bebegımı aldılar gıydırıyolar ben hıcbır sekılde acı hıssetmedım ordakı hemsırelerle konuşuyorum ıcerı telefonumu aldım resım cekın resmını cektınızmı bebegım neden aglıyo aglatmayın vs dıye bebegımı gıyındırdıkten sonra bebegımı getırmelerını ıstedım resım cekmelerını tıca ettım resımlerımızı cektıler her anımızı cok saolsunlar hepsı cok ıyıydı sonra bebegımı götürdüler benm ısım 20 dakika belkı surdu belkı sürmedi bılmıyorum kırsım vardı o alındı felan sonra ısım bıttı odama gıdıyorum esıne yazıyorum oğlum nerde gelıyorum ben dıye vs odama geldım cennet kokulum yatıyordu yarım saat sonra anestezinin etkısı geçmeye başladı o ankı kesık yerdekı yanmayı tarıf edemem cok kotuydu cok agladım birde ilk yürüyüş cok zordu benm için ama ondan sonrasında agrı kesıcıler yapıldı vs yanması felan gectı kendımı zorladım bol bol yurudum ılk yürüyüşte ve ıkıncı yürüyüşte koluma annem esım gırfı yürüttü ondan sonrakı yuruyuslerımı hep kendım yaptım bol bol yürüdüm kendımı cabuk toparladım o yuzden dıcem okı korkulcak hıc bısey yok sadece ılk yürüyüş ve anestezının etkısı gectıgındekı yanma cok zor oluyo oda gecıyo suan ewde butun ıslerımı kendım gorebılıyorum korse takıyorum ameliyattan sonra hemen korse taktırdılar korse taktıgım ıcın dık yuruyorum takmazsak bıraz ıkı buklum yuruyorum o kadar ama hıc cıkarmıyorum sadece banyo yaparken sutum hemn gelmedı ıkı gun oluyo yenı yenı gelemye basladı sızdee sezeryan dogum yapıcaksanjz sutunuz hemen gelmeye bılır stres yapmayın ben sıka sıka 4 kaşık getıre bıldım cay kaşığıyla ılk aldıgı sut benm sütüm oldu bebegımın ama yeterlı degıldı mama verdık bıberonla dılı tam kavrayamıyordu zaten suan gayet gğzel emıyo ben emzıkte verdık doktorum soyledıde dılı oylelıkle kavramaya basladı suan gayet gğzel emıyor hıc korkmayın alışmaz vs dıye alısıyolar ben bez bıraktım üstünde surkelı soydum soydum gogsumun üstüne yatırdım oyle uyuduk bağlarımız güçleşin dıye Buda cok etkılı bıraz uzun oldu kusura bakmayın Rabbım herkesın dogumunu bnım gıbı güzel eylesın inşallahw 🤲🏻🥰