Halimeek-8 Kızlar korse önerir misiniz sezeryan sonrası takılacak ama kullanışlı bişey istiyorum kullanıp memnun kaldığınız varmı
mrs_elisah Halimeek-8 bende owli düşünüyorum ama pek korse konusunda bilgisi olan da yok🤷🏻♀️ başlıkların altı hep boş kalıyor. Ben normal bş korse almıştım ilk doğumda hiç takamadım owli nin şekli bana kullanışlı geldi
Azra41 Halimeek-8 korse bilmemde bizde sıkı şekilde bağlarlar bel sarılır 😊 yani kuzenlerim yengelerimde hep öyle yapıldı
Biroglanannesiii Halimeek-8  canım bunu aldım bende ama bakalım inşallah kullanabilirim 🤦🏼♀️🤷♀️
Halimeek-8 mrs_elisah Evet bende trendyoldan onlara baktım gözüme en kullanışlı o geldi takabileceğim bişey istiyorum
mrs_elisah Halimeek-8 bana da kulla ışlı geldi. İlk doğumda tecrübesizdim. Şal veya yazma bağla dediler. Bağlayamadım dikişlerim ağrıyordu. Ama ovlinin cırtlı o korseleri kullanışlı görünüyor
Merve6494 Kızlar korse önermiyor ebeler toparlayıcı külot öneriyorlar bende aldım korse ama sanırım kullanmam aman kım sıkısacak onun içine salın gitsin 😂