BenEsra sancım nst de fazla çıkıyor ama ben pek hissetmiyorum canım az kasılmalarım var ama 2 gündür açıklık 1 parmak diyorlar üniversite hastanesindeyim normal olarak ilerlemek istiyorlar suni verecekler şimdi tekrar olmazsa artık sezaryana alcaz dedi 🤦♀️