[silindi] 20 haftalık hamileyim grip oldum boğaz ağrısı mide bulantısı baş ağrısı halsizlik hepsi bir arada yaşayanlar nasıl atlattiniz kaç gündür geçmek bilmedi
54Duyguguc [silindi] geçmiş olsun çok. Zencefilli bal yapabilirsiniz günde 1 bardak ıhlamur ya da nane limon içebilirsiniz
Brcnbysl [silindi] ben yaklaşık 3 haftada zor atlattım inan çok zordu sürekli vitamin olacak şeyler yemeni tavsiye ederim ve özellikle bol bol su tüket, sabretmen gerekiyor ilaç kullanamadığımız için iyileşme süresi çok uzuyor. Bol bol meyve ye çorbanı eksik etme kahvaltını güzel yap iyi beslen. Çok geçmiş olsun canım.
NM_mom Salı gününden beri halsizlik, baş ağrısı, baş dönmesi, boğaz ağrısı, öksürük yaşıyordum dün ateşim 37,5-38 oldu bugün daha iyiyim şükür ayaklandım çok kötüydü🤦🏼♀️
Deniz34_ Benimde bugun bogaz ve eklem agrım var 11 haftadayım gözlerim yanıp batıyor bogazlarım şişti havalar bir sıcak bir soguk ondan olduk heralde tez vakitte iyileşiriz inş 🤲🏻
edibudu Sabah bogaz agrisi ile uyandim bi halsizlik var hissediyorumgeliyor ve dogumuma 10 gun var ne yapicam bilmiyorum 🤦🏻♀️
Sinemfidan [silindi] sizin yine erkenmis ya benim 31+2 mahfoldum bir haftadir. Nefes alamiyordum zaten simdi hic alamiyorum agrilardan surekli uyaniyordum zaten simdi hic uyju namina bisey kalmadj geciremiyorunda gezerken bitek nefesim yerine geliyor
Meltem01-27 [silindi] bnde 3 gündür gribim bu gün çok şükür burun tıkanıklığı dışında sıkıntım kalmadı bol bol çorba tüketin c vitamini tüketin birde su sürekli yatmayın yattıkça daha beter oluyor
Nezahat-36 [silindi] sürekli bal limon iç canım boğazını yumuşatmak için de karabiber bal karışımı yapıp iç ben öyle yapıyorum 24. Haftadayım sık sık grip oluyorum hep bu şekilde iki üç atlatıyorum
Erayhilal [silindi] canim vala bende yemeden icmeden kesildim eşim dayanamadi aldi acile götürdü bi serum yedim nasil kendime geldim anlatamam taa gözlerim akıyordu benim Oksurmekten hapsirmaktan kasiklarima agrilar giriyodu serum taktir bi zarari yok aksine kendini toparlarsin bebisinede faydasi olur 👍🥰