Mavistez Damla04 37+2yim 16mayis diye gözüküyor son tarih tabi normal beklediğim için bakalm ne zaman gelecek
humeyra1978 Suleermz maşallah benim de son 16 gün 🤗😍 ama henüz nişan sancı falan yok hayırlısı olsun 🤲🏻
Birfasulyeannesi Suleermz Benim de son 16 😥 nasıl bişey geldi sizden tam olarak bende oldu da ama kan yoktu kremsi rengi ve yoğun bir kıvamı vardi
Yeliz6767 Bende mayıs da doğum yapacağım 36+4 oldum şu anda hiç bir belirti yok kasılmadan başka uygulamaya göre 24 günüm var
Frdvs25mys Damla04 benn uygulamaya göre 20 gün var bakalım daha erken ya da geç gelir mi ara ara hafif kasıklarda sancı oluyor onun dışımda bir belirti yok😊
PrensesAnnesi- Son 22 gün diyor ama kızım 40. Haftayla uyumlu 36+6 dayız kilomuz 3.800 dört kiloya kadar normal şansım varmış çatı muayenemde müsaitmiş 37+4 de tekrar muayenem var bakalım kanala indiyse bebiş gelir 🌸