SARAras61 canım beni bir gün aradılar acil gel ameliyat olması lazım kanaması var diye hastaneye gittiğimde çocuk cerrahi çok umutsuz konuştu hazırlıklı olun dedi çok dua ettim bebeğimi görmek istedim onunla konuştum tepki verdi ve inandım iyi olacak dedim hep rabbime dua ettim ve iki gün sonra ameliyata gerek kalmadığını öğrendim prematüre bebeklerin anı anını tutmuyor bir kaç anneyle görüştüm onlarda aynı şeyi söylediler çok psikoloji çökerten bir süre ama bizler anne olarak bebeğimize inanıp dua edip güçlü olmamız lazım