Son 4 gün kaldı ama bu kız gelmek bilmiyor. 3 gün önce doktora kontrole gittim. Doktor bebeğin keyfi gayet yerinde dedi. Hayır içeride kendisine 3 dönüm tarla vermişim gibi de hareket ediyor. Hurma yemekten, sıcak duş almaktan ve yürümekten ki hamilelikte ayaklarımın alti hep yara oldu çok zorlanıyorum bı hâl oldum. Ama kız inadına gelmiyor resmen. Başka yol bilen varsa bana da söylesin. Şimdi de kalktım dip köşe temizlik yapıyorum belki etki eder diye.😂