Srmn2227 elinle kontrol et arka arkaya düzenli oluyorsa nabızdır.
Çünkü bu aralar bende üstüne düşüyorum aklım orda elimi koyunca nabizimi çok net hissediyorum bebek o kadar arka arkaya vurmaz nabız belli oluyor.
Ama benimde kilom var 16+4te böyle pıt pıt biseyler oldu hemen elledim nerden olduysa devamı olmadi
Ama bazen yatarken üstüne düşüyorum hissedeyim diye nabızı bile hissediyor insan o zaman