didnr_ Dün kontrolüm vardı 23+4 günlük olması gerekirken 24+4 haftalıkmış 1 2 hafta öndw olması normal mi bide makat gelişi doğuma yakın dönermi
Alparslaninannesi51 didnr_ sıkıntı olmaz canım benim bebeğim 37. Haftada döndü 38 de doğuma gittim ve hep 3 hafta önden gidiyor dedikleri halde ultrason baya yanılttı bizi 3700 falan çıkıyordu 37 haftada 38. Haftamda 3055 doğdu 😂
Ece__ didnr_ 37. Haftada bile dönen bebekler var henüz çok erken, dönebilir tabiki. Benim ultrasonumda da kafa çapı falan 3 hafta önde çıkıyordu hep. Ancak dogdugunda tam haftasıyla uyumlu bir bebekti. Ultrason yanılabiliyor
VeraAnnesi Daha çok var doğuma 30 larda dönüyorlar genelde 1 2 hafta da sorun olmaz 2 den fazlası sıkıntı
didnr_ Ece__ doktordan da pek memnun kalmadım zaten dönmeme durumu olursa normal doğum için zorluyorlarmı onu cok merk ettım
Ece__ didnr_ dönmezse normal doğum olma ihtimali yok, zorlayamazlar. Benim kızım doğum pozisyonundaydı 36. haftada başı yukarı döndü ve sonra hiç doğum pozisyonuna geri dönmedi. Mecburen sezaryen oldum
Dogalanne 31 haftalık iken baş geliş idi 33 de gittiğimde makat geliş pozisyondaydı 🙃 kırk takla atar daha doğuma kadar 🥲 secde ve yer silme hareketi yap bolca dedi dr um..Yüzde 95 döner zaten daha dedi
uyanancirkiin didnr_ 29da makat gelişliydi benim bebişte. Dün kontrolüm vardı 32+4 olduk dönmüş. Yani daha vakit var dönmesi için