Minikanne06
Bende Rahime hanıma gidiyorum önerebileceğim tek doktor diyebilirim.. harika birisi Allah bilir kaçıncı doktorum bu çok şükür bu doktorla karşılaştım.. doğum için zekai tahire gidicem eğer yenidoğan ünitesi varsa ve doğuma girerse Rahime hanım sincanda doğurucam bakalım gidince kontrole sorucam