Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim bugün Dr gittim cinsiyetini sordum %70 erkek dedi inanmadım çünkü ikili testlerime bakan Dr um kıza benziyor dedi ve genital bölgesine baktı.Bu bakmadan böle bişey söyledi neye göre diye netten bakarken böle bi fikir buldum bilgisi olan