NurperiDemirci Kızlar 17+3 teyim. Sizce 2, 3 saat otobüs yolculuğunun zararı olur mu. Daha önce doktora danışan var mı?
Kaahvelii NurperiDemirci 11.haftada 16 saatlik yola çıkmıştım bi sıkıntı olmadı bi de bir hafta sonra 14 saatlik yola çıktım yine sıkıntı olmadı ama tek sorun tuvalet saat başı tuvaletim geliyordu. Otobüs bu yüzden sıkıntı olabilir sadece
Ravza16 NurperiDemirci batıdan doğuya 26 saatte kendi aracimizla gittik sadece ihtiyaçlarımız için durduk bi problem olmadı ama bi daha denermiyim asla😊 O yüzden 2 3 saatle bi problem olamaz tabi bi riskin yoksa
aslhankrhan94 NurperiDemirci Bende 16 haftalıkken çıktım. Doktor; “1,5-2 saatte bir 10 dakika yürürsen sorun olmaz dedi.” Sizinde 2 saatlik bir yolculukmuş tehlikeniz yoksa sıkıntı olmaz inşallah 🤗
Mommy17 NurperiDemirci çanakkaleden çıktım Antep’e gidiyorum 17 haftalık doktorunuz ne derse o sorun önce ona göre davranın
Ikrasmom1 Evet riskli değilse bişey olmaz bende 28 haftalıkken uçak yolculuğu yaptım 2 hafta sonra da arabayla 9 saat gittim mola verip yürüyerek bi sıkıntım olmadı şükür
FKHA NurperiDemirci bence doktorundan onay almadan yola çıkma herkesin durumu farklı benim plasenta Aşağı yerleşimliydi mesela doktorum yolculuğu yasaklamıştı yukarı cıkana kadar. Senin öyle bi durumun yada hamileliğinle ilgili baska bi durumun var mı bunu bilmeden yolculuk zararlı yada bi zararı olmaz diyemez canım bunlar önemli şeyler bence danış doktoruna 😊🌸