Nisandua1 Msfidash Benimde yanı şuan son adete göre 5+2 ama vajinal ultrason da 5+4 dedi doktorum şükür keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışını duymak için ve bebişi görmek için gideceğiz darısı size
Gookceeeee Bnmv-1 Kan verdim bende hamile olduğumu öğrendim sonra direkt randevu alıp kadın doğuma gittim bence kadın doğuma randevu alıp gitmeni öneririm
Ece__ Bnmv-1 tebrikler, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Ben hiç kan vermemiştim direkt ultrasonda kese görmüştü doktor. 2 günde bir kan vermenize gerek yok. Bayramdan sonra kadın doğum doktoruna gidersiniz direkt, belki keseyi bile görürsünüz
ayseozbayrak Ece__ doktorlar 2 güne bir kan verilmesi gerektiğini söylüyor ama benim beta 9.99 çıktı şüpheli dedi bugün tekrar kan vermeye gideceğim adetim 6 gün geçti
Yabumi Bende adet düzensizliği vardı hiç ümitli değildim hiç öyle bir beklentim yoksa en şubat 25 de adet oldum martta 1 gün bile sürmeyen bir kanamam oldu sonra kesildi bu ayın 20sine randevum vardı gittim 7+5 de olduğumu öğrendim o süre zarfında koktukları mı kaldırmadım oralara buralara mı uzanmadım neler neler yaptım karnıma ağrılar girdi midemi üşütüp üşütüp durdum bir hastalığım bitmeden diğeri başladı şimdi ise 6 mayısı bekliyorum kontrol için bir sürü ilaç verdi bebeğin tutunmasına yardımcı olacak diyeceğim o ki gönlünü ferah tut sen eğer şüpheleniyorsan bayramdan sonrayı bekle stres yapma ağır kaldırma bir yere uzanma bazen kadınlar hissediyor benim aksime 😅😇
Bnmv-1 Yabumi kız bende hamile değilimdir diye neler yaptım temizlik ağır kaldırdım iftara misafirler ağırladım ilaç içtim oruç tuttum o yüzden bir korkmuyor değilim 🙈