123pln Kızlar 23 haftalik hamileyim sarı akintim var ic camasirim sarı oluyo doktoruma yok bayram için gitmiş ne yapmam gerek sıkıntı olurmu bi kaç gun
MinnieMouse 123pln canım 5+6 yiz bende de aynı. Ben akıntı görmüyorum ama sadece iç çamaşırım sarariyor anlamıyorum. Akıntı yok taharetten sonra güzel kuruluyorum kaçırma yok ama çamaşırım sarariyor çok ilginç 🥲
Odilnaz 123pln o sarı akinti bendede var iç camasir sap sari oluyor beş dk bir degstrmek zorunda kalıyorum nete baktım idrar yolu enfeksiyonu diyor ama doktora gittim zmn birsey çıkmamıştı enfeksiyon falan
Aslan02 123pln bende 15+2 yim canım bende de oluyo. İdrar testi yaptım enfeksiyon felanda cıkmadı korkulacak bisey yoktur cokta takmamak lazım bazen☺️
Mutluluk13 Bi kaç gün bişey olmaz benim hamileliğin basından beri var ne yaptıysam geçmiyor bende 23 haftalığım
123pln Mutluluk13 daha 2 güm önce hastanedeydim doktorda bisey demedi ama korktum bide bebegin hareketlerine çok yok panikledim
123pln MinnieMouse aynen akintim yok ağrım yok çok şükür ama iç camasirim sap sarı nolcak böyle ben bilmiom
Kuputo 123pln hamilelikte akıntı da normal oluyor hemen kötüye yorma ama içim rahat etsin dersen dahiliye uzmanına gidebilirsin idrar testi ile enfeksiyon olup olmadığına bakılır en azından
Merve6334 123pln ay o herkeste var bende de ilaç kullandım 1 hafta sonra gene başlıyor ben doktoruma sordum doğumdan sonra geçer dedi rahim genişlediği için öyle akıntı oluyır