durumom2022 canım ağlamak önemli değil de üzülmemeye çalış. Saçma gelicek ama kendini tutmayip ağlamak iyi gelir, ama ağladıkça rahatlamalisin dua oku sakinleş içten içe üzüldüğün şey varsa bebeğinden kıymetli olmadığını bil üzülme. Ağlamak değil üzülmek zarar verir.