ebru2446 bugun doktora gttim detayli ultrasona girdim bebegin kafasi kucukmus 2 hafta geriden geliyor dedi geldgmden beri agliyorum neden boyle oldu basina gelen var mii
Gamzebrb ebru2446 kız niye kendi üzüp harap ediyosun benim oğlumda öyleydi kafası küçüktü 1-2 hafta geride çıkardı çok şükür doğdu gayetde sağlıklı genetik olarak kafası küçük oluyo sadece
Tugceelanaz ebru2446 Banada büyük demişlerdi Hiçte öyle birşey olmadı Ölçümler net olmıyabiliyor . Anne baba neyse çocukta o Takma cnm😘
Mutluluk13 Bende geçenlerde sormuştum aynı soruyu bir iki hafta Geri ya da ileri olması normalmiş. Bana da aynısı söylenmişti ama kendi doktorum sonuca bakınca bir problem yok dedi
ebru2446 Gamzebrb insallah ya biran oyle diyince doktor elimde olmadan tabi agladim uzuldum bugune kadar kendi doktorum bisey dememisti detayli ultrasonda cikti
anonimgelin Benim 37 haftalığım bebek 40 hafta göründü hiçte takmıyorum kafası 3 hafta önde göründü takmıyorum yanlıştır die
Gamzebrb ebru2446 küçük diyolarda o kadar da küçük değil zaten doğduktan sonra kilo alınca her yeri büyüyo normal doğum istiyosan küçük kafalı olması daha iyi hiç canını sıkma