Adetim Çarşamba günüydü salı günü şüphelenip test yaptım pozitif kan verdim 120 çıktı persembe testi tekrarladım 233 doktor gayet iyi artmış dedi sizlerde durumlar nasıl öğrendiniz mi? Bir de araya bayram girdi kontrole ne zaman gitmeli ki kese için sohbet edelim 🥳🥰