caglaolmeZ Hanımlar 16 haftalık hamileyim az önce koltuk ittirdim biraz ağırdı korktum .. siz evde neler yapıyorsunuz ilk ve tüp bebek gebeligim
MinnieMouse caglaolmeZ canım beline yüklenecek kasacak şeyler yapmaman gerekir neden yapıyorsun ki böyle bir risk alıp bunun yanlış olduğunu bilip yine de soruyorsun 🤗 dikkat et
Ecodero caglaolmeZ ohooo oda bişimi ewım kuzınelı son Gune kadar hergun kova tasıdım simdi 1 haftalığım kızım war yine tasıyorum Allah yardımcımız oluyor merak etme
Habus caglaolmeZ eşim askeri personel o görevdeyken falan temizlik yaparken mecburen yapıyorum ama kendimi çok da zorlamıyorum ☺️
caglaolmeZ MinnieMouse ya şöyle yamuk duruyordu biraz sadece yerinden kipirdattim gibi birşey oldu yani yerini falan değiştirmedim
MinnieMouse caglaolmeZ o kadarciktan bişey olmaz kafana takma. Ben temizlik amaçlı çektin ittin falan sandım. Yukarıdaki arkadaşa da çok itimat etme yani olmaz diye bir şey yok tabi ki nasip ama tedbir kuldan taktir Allah’tan.
caglaolmeZ MinnieMouse ya normal de çok dikkat ediyorum ama gözüme yamuk geldi 10 saniyelik bir olay sadece düz şekle getirdim , yerini falan değiştirmedim de panik atak sardı beni düşünemedim o an yaparken:(
Busakts caglaolmeZ 34 oldum ama baştan beri hep böyleydim yani ev işi , seyahat , off Road , kamp . Tabi riskli durumunuz varsa o başka onda yorum yapamam ama ufacık bir şey için stres yapıp bebişe yansıtmayın güçlüdür annesi o
Habus caglaolmeZ o kadardan hiçbir şey olmaz korkma. Zaten düşük riskinin yoğun olduğu ilk 3 ayı geçirdik bebişimiz artık çok daha güçlü tutunuyor bize. Ben de 16+2 yim. Böyle minik şeylerde stres yapmak daha çok yorar seni 🌸
La_le caglaolmeZ yok aşko hayatta ağır şeyler itmam kaldırmam da hiç bişey bebeğinden önemli deqil bence sende yap ama şimdi yat dinlen ağrın olursa çok hastaneye git
caglaolmeZ Habus evet değil mi ya , ufacık bir itme yani sonuçta yerini de değiştirmedim sadece düzelttim 🤲❤️
gamzecee caglaolmeZ bende tüp bebeğim transferden beri hiç bir ağırlık ittirme yapmıyor belki bişey olmaz ama işte adı üstünde tüp bebek olunca kıymetli oluyor max 4 kilo taşıyorum gün içinde yemek çok iyi hissedersem kendimi sadece robot süpürgeyi açıp bende arkasından siliyorum yaptığım iş sadece bu
caglaolmeZ gamzecee ya bende çok yapmıyorum yapamıyorum da annem vs geliyor ama diyorum ya koltuk yerindeydi yamuktu sadece bende ittirdim düzelttim
Ebrumelek16 caglaolmeZ abartmayın ya koltuk itlemekle ne olabilir ya herelde ilk hamileliğiniz ben şu an hamileyim ve kucağımda 11 kilo olan oğlumu taşıyorum sürekli bu kadar şey yapmayın hamilelik hastalık değil sonuçta gidin ağır şey yapın demiyorum ama gelip de koltuk ittim bişi olur mu diye sormanız da komik geldi gerçekten 😬 annenize sorun bi ne İşler yapmıştır size hamileyken
Ebrumelek16 caglaolmeZ aslında komiğime gitti o yüzden güldüm burda insanların yazdıklarına hep hayretle bakıyorum onu yaptım düşer mi bunu yedim bişey olur mu 😂 az hareketlensinler bu kadar kasmaya gerek yok tabi istinai düşük tehlikesi olanlar hariç ☺️
Odilnaz caglaolmeZ kız ben 9 aylık gebeyim geçen gün yatağı kaldirdim yatak odasındaki hamile oldugumu öğrendiğimde bile ağır kaldiriyordum dikkat etigin sürece birsey olmaz. Ama sen genede dikkat et
caglaolmeZ Odilnaz ya tabiki ama benim hala fitil ve iğnelerim var ama dediğim gibi vesvese yaptim şuan ben yoksa 19 sn ittirmekle bişey olmaz diye bende düşünüyorum Allah’ın izniyle önce tabiki