Bugün çatı muayenesi oldum, hepimizin bildiği gibi duyduklarım ve burada okuduklarımdan dolayı titreyerek girdiğim bi muayene oldu, doktorum ve yanındaki ebesi rahatlattılar, düşündüğüm gibi bişey olmadı, 20-30 saniye sürmüş olabilir, bi tık daha fazla baskı hissettim ama acı veya sızı hissetmedim, bi kanama da olmadı. Yani burada okuduğum, milletten duyduğum hiçbi şeyi yaşamamış oldum. Umarım burda o günü benim gibi gerile gerile bekleyen herkes çok rahat geçirir muayenesini. Bitince bitti mi yani şimdi dedim, herkesin acı eşiği, kime göre acının ne olduğu değişiyor sanırım, tabi doktorun elinin ağır olup olmaması belki de, her şey ayrı değerlendirilebilir. Ama korktuğumdan kolay geçti ve rahatladım çok şükür. Darısı başınıza 🌿