Selam kızlar. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Hcg artışı 2 katından fazla artarak ilerliyordu. Sonra 2 haftanın sonunda düşüşe geçti. Düşüşe geçtiğini öğrendiğimiz gün ultrasonda iki kese benzeri gözlemlendi, doktor ikiz olabilir dedi. Hcg sonucu çıkınca maalesef sağlıksız gebelik kanamayla düşecek dedi. Tahminimce ikiz gebelikti ve sonlandı 😔 bu ay yine hamileyim çok şükür, yine ikiz olma ihtimali var mı acaba diye merak ediyorum. İstiyorum da babaannem ikiz benim. 5+5 ultrason görüntüsünde tek bebek göründü çok küçüktü kalp atışı bayramdan sonra dedi ama yine içimden ikiz geçiyor eşim de rüyasında görmüş.
Tek kese gördük bir bakar mısınız sizce sağ alttaki de plasenta olabilir mi? Bizim gördüğümüz bebek solda plasenta mevcut.

