Kızlar son adet tarihim 26 Mart. 35 günde bir adet oluyorum. Bugün doktora gittim kese çok küçük çıktı emin olamadi kese mi değil mi kanama da olabilir dedi neyse benden tekrar kan istedi. 26 Nisan da 306 çıkmıştı bugün 30 Nisan yani 1921 çıktı . Geç döllenme olabilir dedi . Progastan yazdı. 17 gün sonra gel dedi ben nasıl bekleyeceğim o kadar . 10 gün sonra gitsem bebeği görür müyüz sizce . İki ay önce boş gebelik geçirdim 10. Haftada kürtaj oldum yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum. Moralim çok bozuldu.