Kilo artışına bağlı dizlerde yüklenme olduğu için olabilir. Doktorum bana kilo alımına dikkat et bacaklarında ağrı olabilir demişti. 2 kilo alımı bile dizlerdeki basıncı değiştirdiği için ağrı yapabilir demişti bana. Tavsiyem d vitamini aksatmadan kullan, yeterli almadığında eklem ve kas ağrısı çok oluyor çünkü. Bide bol bol yürüyüş 👍🏼