Elhafnurrr yanlışın var canım eğer dış gebelik gecirdiysen kendiliğinden düşük yapamazsın. Ya labaroskopi ya da metotreksat iğne yapılır. Sen kimyasal ya da boş gebelik geçirmiş olabilirsin. Hesapta bir sıkıntı var, oturtamadim cevap vericem de. 9 Mart’ta 21 gün süren kanaman oldu, 1 hafta sonra adet oldun, bunun üstüne yumurtlama günün ortalama 7 nisandan hesaplasan 20-21 nisana denk gelir. Döllenme olduysa bugünlerde çıkmaz. En az 1 hafta daha beklemen gerekir.