Melikeyy Hanımlar, yaşım 24 amh 0,29 çıktı normal yollardan gebe kalma ihtimalin çok düşük dedi doktor. Çok üzgünüm. Yeni evliyim. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen akıl verin
AhsenAdaAda Melikeyy Aşılama ya da tüp bebek tedavisi görmeniz gerekir . Doktorunuz bu konuda bir şey söylemedi mi?
AhsenAdaAda Melikeyy Vakit kaybetmeden bu tedavilere başlayın . Yaş ilerledikçe yumurta rezerviniz daha da düşecek çünkü.
Melikeyy AhsenAdaAda doktor tüp bebek dedi hemen, bende korunmasız 6 ay denemek istiyorum dedim. Daha önce hiç korunmasız denemedik
Dobby Melikeyy hiç zaman kaybetmeden tüp bebeğe başlamalısınız bence. 6 ay sonra değeriniz çok daha düşük olabilir. Her ay değerli sizin için. Ben 0,64 amh ile başladım 3. Denememizde anca embriyo elde edebildik. Moral bozmak için söylemiyorum ama zaman kaybedip de üzülmeyin. Sizin yaşınız benimkinden daha küçük belki ilk denemede tutunur bebişiniz.
Sevdam_90 Melikeyy 6 ay deneyeceksen vaktinde varsa kür al amh degeri dusuk olanlar faydasini goruyor.
Aslaninannesi01 Melikeyy Bnce tüp bebeğe başlayın yaşınıza göre çok düşük normal yollada olması da bir ihtimal ama cok çok düşük benim yaş 27 Ken 1.22 ydi doktor hemen başlayalım demişti ilk denemede de gebe kaldım doğurdum
Bnmv-1 Melikeyy doktor mfk takip edin her gece canlı yayın yapıyor orda hastalarıyla görüşüp onların sorularına cevap veriyor . Kaç yıklar gebe kalamayıp tüp bebek deneyip olmayanları bile doğal yolla gebe kalmasını sağladı sende bir araştır istersen
AhsenAdaAda Melikeyy Eğer maddi imkanınız varsa beklemeyin hiç tüp bebek yaptırın. 6 ay denemek istiyorsunuz bu süreçte de olabilir Allah nasip ettikten sonra olmayacak bir şey yok. Sadece 6 ay deneyip olmayınca ister istemez daha çok stres olacaksınız bu da yumurta rezervinizi daha çok düşürebilir ya da stresli bir şekilde tedaviye başlarsanız olumsuz sonuçlanabilir. Allah büyük Rabbim yardımcınız olsun inşallah en doğru kararı alırsınız.
Aysee10 Melikeyy benimde yaşım 27 amh 0,35 çıktı tüp bebege başladım. Mayıs da transfer olucak bence siz de vakit kaybetmeden tüp bebege başlamalısınız. Ben amh ın bu kadar düşük oldugunu bilseydim daha önce tüp bebege başvururdum.
Ibooya Melikeyy benimde düşük ve 8 sene bekledim kendiliğinden olması için bir aşılama yaptırdım olmadı keşke aşılama denemeyip direk tüp bebek deneseymisim dedim çünkü amh da aşılama sansida düşük direk tüp bebek yaptirabilirsiniz.kizim tüp bebek ile 2 buçuk yaşında kardeşi olması için ve amh değeri daha da düşmeden tekrar tüp bebek yaptırıp tekrar hamileyim çok şükür 5 aylık.sizde vakit kaybetmeden tüp bebek yaptırın yoksa amh sürekli düşüyor ve yumurta çıkmıyor malesef benim en son tedavimde 2 yumurta toplanmışti.cok sukurki tutundu bebeğim.herkesin başına gelen olaylar bunlar malesef ama iyiki doktorlarımız ve tedavimiz var.uzulmeyin 💞
Deleted4445656 Melikeyy o değerle doğal yoldan hamile kalmak çok zor ben 0.55 ile 1 sene denedim olmadı boşuna bekledim 3. Denememdi tüp bebekte vakit kaybetmemenizi öneririm hayıt otu macunu tüketebilirsiniz ve sağlıklı beslenme önemli o süreçte
Fnd92 Melikeyy bu doktorlar ne kafasında ya daha yeni evliymişsiniz bide. Hiç bi zaman amh dusuklugu doğal yolla gebeliğe engel degıl altında başka sebepler varsa hamile kalamazsınız benımde amh dusuktu ama 4yıl çocuğum olmadı ona rağmen polıpler yüzünden hamile kalamadıgımı düşündü doktorum ve histeroskopiyle alıp tüp bebek tedavisine başladım. Tabikide gec kalınmaması gerekir ama bu kadar korkmayın deneyin en azından belki olacak inşallah aratmadan versin rabbim
Elibo Melikeyy 0.34 amh i le 4. Tup bebekden sonra kendiliğinden hamile kaldım ayrıca amh değişebilen bi hormon instagramdan clifeballıbitkiselmacun sayfasına göz atmalısın. Benım. 6 yıl önce 1.7 ydi 2 yıl önce baktırsım 2.7 cıktı macun kullanmıstım sonra baktırdım 0.34 cıktı ama hormon değerlerin 2.7 yi destekliyordu doktor bana stresli bı anında baktırmıs olmalısın oyuzden dusul cıkmıs d2mişti baska zaman tekrar baktırın
Novaa Melikeyy 37 yaşında 0.55 ile 6 ayda iki kere hamile kaldım. İlki sürpriz oldu ama düşükle sonuçlanmıştı. Bende yaş faktörü de olmasına rağmen tüp bebek doktoru da 6 ay deneyin demişti. AMH tek başına yeterli değil, diğer hormon değerleriniz ve yumurta sayımı da önemli. 1-2 ay deneyip sonra tüp bebeğe de başlanabilir ama bir doktorla adım adım gitmek daha iyi olur.
Because Melikeyy benim de yumurta rezervim azdı .3 kere normal yolla gebelik oldu.ilk ikisi düşük oldu şuan 21 haftalık hamileyim.Allah ol dedimi oluyor merak etmeyin stres yapmayın allaha bırakın.hatta ben iki aşılama bir tüp bebek denemiştim ama o zaman olmamıştı.normal yolla oldu hepsi.doktorlar ne derse desin Allah ol deyince herşey oluverir .🤲🏻🌸rabbim size ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah canım 🤲🏻