Sumeyyeabdi 23 mayıs kontrolümuzde 11+7 olacağız kızlar insalah bebjsin cinsiyetini öğreniriz bu haftalarda öğrenen var mi😚
aslansmommm Sumeyyeabdi 12. Haftada söylediği 16. Hafada değişmişti doktorun o yüzden birqz erken beklemekte fatda var 🤗
Zeynep0607 Sumeyyeabdi canım 11. Haftamda doktorum ben erkeğe benzettim dedi😁 12+3 de de kesin kız dedi ama hala güvenemiyoruz😁 şuan 13. Haftadayım önümüzdeki aya kadar sabırla beklicem bakalım
Sumeyyeabdi aslansmommm ya oyle mi 16.haftada değişti mi c0k merak ediyorm bir oğlum var inslalh kız olur bu da😚
Sumeyyeabdi Zeynep0607 ya sonra erkek sonra kiz mi dedii guvenilmez ki öyle en iyisi biraz daha bekleyin 😀🥰ilk oğlumda doktor tosun gibi erkeg3 benziyor dedi erkekti ama hangi hafta unuttum😀
Zeynep0607 Sumeyyeabdi valla bende şaşırdım erkekten kıza dönüş zor diyorlar burda hep öyle okudum geçen tam bacak arasına baktı 4 boyutlu da pipi göremedik ama bakalım inş değişmez 😁😁
Zeynep0607 Semina57 yok ilkinde görmedik yani en azından ben anlamadım ama doktora sordum ne gördünüz die ben erkeğe benzettim dedi 1 hafta sonra kesin kız dedi biz de şaşırdık yine de önümüzdeki ay gitmeden başlamıcam alışverişe😁