Neslialya normalde şubatta adet oldum martın 24 de testim pozitfi kan verdim 14.99 çıkmıştı nisanın 2 sinde 388.1 di nisanın 4 de kanamam başladı değer 157 düşmüştü nisanın 7 sinde 65 ti kanamam devam ediyordu kanama bitince kan vermedim değer sıfırlanmıştır diye nisanın 28 kan verdim 26.8 çıktı doktor değer sıfırlanmamış olabilir dedi bugünde baktırdım 17 ye düşmüş üstüne görmüş hamile olabilirsin diyenler olmuştu ama öyle değilmiş demekki 😔