Yerleşme kanaması da olabilir. Düşük tehlikeside olabilir. İçerde kalan eski kan kendini dışarı da atıyo olabilir. Benim 4-8. Haftalar arasında sürekli lekelenmem olmuştu progestan kullandım düşük tehlikesi demişti doktorum. Öncelikle stres yapmayın acile bi görünün. Eve geldiğinizde de sürekli sırt üstü yatın ayaklarınızın altına yastık koyun. Sıcak duş almayın. Yükseğe uzanmayın. Ben 3 ayımı böyle geçirdim sadece yemek yapabiliyodum iş güç yapmadım hiç