92-anne Merhaba arkadaşlar bu mevsimde hangi balıkları tüketiyorsunuz? Haftada bir kez balık yiyor musunuz?
Bayancorek 92-anne Hafta da iki kez tüketiyorum, normalde balık yiyen biri değilim ama somon tüketiyorum bu süreçte sadece, bir tek onu yiyebiliyorum. 🤷🏼♀️
Deletedmom7373700 92-anne ilk öğrendiğimiz zaman yedim sadece. 6 haftalıkken falan. Somon yemiştim son oldu 😂 10. Haftaya giriyorum. Hiç alıp evde pişiremem kokusu çıkmıyor nefret ediyorum. Her haftada dışarı gidip yemeye erinirim 😂
SunnyG Hamile kaldığından ver hiç balık yemedim. Omega hapı içiyorum. Dip balıkları hariç tüketlebiliyor diye biliyorum