Merhabalar
24 haftalık gebeyim malum doğuma az kaldı, korkularım başladı be normal doğum istiyorum allhın izniyle.
Adet dönemlerim aşırı ağrılı hastanede son bulurdu. Kusma, ter dökme, tansiyon düşüklüğü ve isal olurdum. Yani feci bir ağrı çekiyordum. Sorum şu. Bu şekilde adet sancısı çekenler normal doğum yapan ve sancısını çeken hastalar kıyaslama yapalibilr mi? O ağrıya yakın mı aynı mı? Teşekkürler.