irezeyy Merhaba kızlar 24+2 yiz şuanda arada bi göbeğimin sol tarafında sertleşme oluyor bazen canımı acıtıyor böyle bi durum yaşayan oldu mu aranızda? Normal mi değil mi anlayamadım. Doktor randevumuza daha var burdan sorayım dedim 🥲
superstar_00 irezeyy Evet bebek oraya toplanıyor ve uyuyor bunun dışında gaz birikmesi de bu duruma neden olabiliyor bende yaşıyorum.
Smyrclk irezeyy norml canım benimde çok oluyor 24+2 benim. Dün doktorumu aradım kasıyor kendini bu iyi birşey sağlıklı çocuk kendini sertlstieip kasar korkma ddi çok şükür bı anormllikte yok benimde çok çok sertleşiyor karnım ağrıyor artk yani kaslrim çevresi vs ama yapacak birşey yok şükredelim 😊😊 iyi olduğunu bilmek bile yetiyor
Busssx irezeyy bende 24 haftalık oldum karın sertleşmesi değil de bacağım da kramp oluyor arada bu zamana kadar hiç yoktu birden oldu anlamadım daha kontrole de var merak ettim acaba bir sorun mu sizlerde de aynı belirti var mı ?