Merciimek Kızlar 38+4 çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var çatım normal doğum ıcın ıyıymıs bebegı Altan uyardı bende ödem çok açılma olmaz ıse salı günü sezaryana alıcak açılmayı nasıl sağlarım ne yapmalıyım yardımcı olun lütfen 🥲🥲
Merve_tna Merciimek hurma ye canım açılmayı sağlıyormuş birde doğumu kolaylaştırıyormuş Merdiven inip çıkmayı öneriyolar birde kegel egzersizi ve farklı egzersizlerde var birde papatya ve böğürtlen çayıda açılmayı destekliyormuş bende internetten bakıyorum haftam yaklaştıkça yapmayı düşünüyorum
Suleermz Merciimek suquat çömelme hareketi egzersiz hurma ahududu çayı merdiven inip çıkma valla bende dün akşam nişan geldi başlicam artık ama öneriler hep bunlar canım
Tazeanne0134 Merciimek böl merdiven in çık squat tarzı hareketler yap sıcak duş al hurma ye inşallah kolay olur bebeğin sağlıkla gelir
Merciimek Suleermz ben hep asansör kullanıyordum merdiven kullanmaya başlayayım çok tesekur ederım 🌸🌸
Tazeanne0134 Merciimek hiç belli olmaz canım önemli olan bebeğini sağlıkla kucağına almak 10 cm açılma ile mecburî sezaryen olan insanlar var o yüzden Rabbim’in takdiri en güzel en hayırlı şekilde sağlıkla kavuşursun yavruna
Suleermz Tugceelanaz 1 bardak yeterli olur herhalde internetten bakarsan daha iyi olur canım pek bilgim yok bu konuda
mericeynnnn Tugceelanaz benim doktor sabah ikindi aksam icecksin dedi.Aktarda bulamadim netten siprs ettim o gelene kadar gunde 2 bardak adacayi onerdi
Nurcantas65 Doğum yapmadım ama araştırdığım kadarıyla suquat,merdiven inip çıkmak ise yariyormus 🤗 sağ salim kucağınıza alın İnşaaAllah