Kızlar merhaba. Bu hafta doktora gittim. Kafasını, boyunu, kilosunu ölçtü. Haftasını 1 hafta geriden takip ettiğini söyledi ve gelişim geriliği var, Bi sonraki geldiğinde 1 hafta daha artarsa o zaman sıkıntı olur minyon bir kızın olacak dedi. Bebegim 570 gram, duyunca biraz üzüldük. Atak yapabilir mi sizce