Merhaba hanımlar bugün çatı muayenem vardı gerçekten korkulacak bir şey yokmuş ilkten kendimi kastım ama çabucak bitti hiç korkmayın stres yapmayın o an doğumu düşündüm daha çok cesaretlendim Allah hepimizin yavrusunu sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏