_momy_ kızlar hayalpark civarında oturuyorum iki haftadır şeftali arıyoruz Allah aşkına gören bilen duyan bir yazsın lütfennnn gezmedik market pazar bırakmadık
Kubraygun_ _momy_ kuzum küçüksaatin orda hamile manavı diye bir yer var eşim bana kışın ordan erik felan aldı içinde olmayan meyve yok istersen bir bakın oraya
Ormanmeyveli _momy_ Bence şuan yemeyin zaten daha mevsimi değil onun yerine alternatif bir seyler bulunnnn
Aslaninannesi01 _momy_ bulamaz iseniz Dörtyol’da bir manav var onda oluyor ismini hatırlayamadım kargoyla gönderim yapılıyorlar
_momy_ Kubraygun_ ayyyy hemen gidip bakıcam hemen ama arabada kullanamıyorum adana trafiğinde panik oluyorum yeni tayin oldum alışamadım bir türlü bir kere hastaneye giderken de kaza yaptım tektim tansiyonum filn düştü
_momy_ Aslaninannesi01 iskenderunluyum ben anneme söyledim bugün orada varmış en kötü onlar getirecekler adanaya artık 😅😅😅🥹🥹
_momy_ Cansu1- oooo süper oldu bu çübkü adana trafiğine alışamadım halen özellikle ikizler köpürüsü ve seyhan çarşıda kullanamıyorum malesef
_momy_ Ayseee01 yeni tayin olduk canım adanaya bu yıl hali filan pek bilmiyoruz ama sordurayım aramadık market kalmadı groseri migros bravo bulamadık
Yigitkeriminannesi _momy_ daha dün aldım çarşıda bir manavda görüp şimdi yiyecektim posta denk geldim keşke gönderebilsem :(
_momy_ Yigitkeriminannesi oyyyy çok teşekkür ederim inan yiyeceğim bir şeftali o da nasıl istedi canım yani ilk bebeğimde hiç aşermedim bunda değişik değişik şeyler istiyor canım birgün burnuma çemen kokar birgün dondurma birgün tulumba tatlı hepsi geçti mesela şuan asla istemiyor
guzelbebegimmmmm _momy_ benim de mürdüm eriği canım çekmişti. Taa şileye gitmiştim orda köy gibi biyerde bulmuştum. Hala gülerim😄
Fatoszehra Bende seytali istedim ama bulamadık sonra bende biraz meyve suyu birazda şeftalili yoğurt yedim unuttum
_momy_ Fatoszehra aynen bulamazsam diye bende şeftali suyu aldım ama böyle sert şeftali okur ya kokulu ondan olsun istedim 🥹🥹🥹