EyluulAsaf ben Arkadaşım fotoğrafçı sabah öğlen gün batımı bi kaç konsept yapıcağımız için çünkü fotoğrafçıların hepsi 2-3 saat dış çekim yapıyorlar birde onu istedim nazımda geçiyor 🙈 diğer yerlerde paketler var hamile+yenidoğan hastane içinde olanlar var (kendi hastanen Kendi anlaşmalı olduğu yer harici izin vermeyebilir) hamile +yenidoğan 400-800 arasıydı genelde tabikide fiyat ve çekim kalitesi değişiyor 400 lük çok basitken 1000 liralık çok güzel oluyor 31+4 üm hala kayda değer bir karnım yok erken Doğum riskimde var 2 haftaya felan küçükte olsa çekicez sanırımm🤔