Canım bende 25 haftalığım ve bu enfeksiyon benide delirtti bi geçiyo 2 hafta sonra yine var evden de çıkmıyorum tuvaletimi bile bi ben kullanıyorum nerdeyse gebelikte böyle oldum anlamıyorum antibiyotik kullandım yok fitil kullandım yok toz kullandım yine yok su içiyorum iç çamaşırı temiz kendimi temiz tutuyorum ama yine yok benim kuzenimde böyleydi oda bana diyor şimdi doğurana kadar geçmez oda öyleymiş