Kızlar selam ben 36+5 haftalık hamileyim doğuma 40. Haftaya göre 23 gün kaldı tabi her an gelebilir diye bakıyoruz. Kafam çok karışık şimdi ben bebeğime uzun kollu mu giydircem kısa kollu mu ince battaniye mi kullanacağım kalın battaniye mi? Zıbın uzun kollu mu olsun kısa kollu mu? Hepsinden aldım ama hastane çantamı ona före hazırlayacağım şimdiden teşekkürler ☺️🌸