7 yıldır iki kedimiz var ve negatifim 7 yıldır kumları hep eşim alırdı.. negatif çıktığım için başta çok korktum ama doktorum ve veteriner dışarı çıkmıyorsa ve iç dış oarazitleri yapılıyorsa korkma dedi.. sonuçta hastalık için afedersiniz hayvanın bokunu ağzına sokmak lazım.. bu arada hayvanlar virüsü bir kere alır ve bulaştırır bir daha aldıklarında bağışıklıkları olduğu için bulaştırmazlar..
lahmacunun/balığın yanında gelen yeşilliği yerken kapma ihtimali daha yüksek.. Güzelce yıkayın, eti tavuğu çiğ yemeyin yeterli.. Ülkemizde toksoplzma pozitif oranı aşırı düşük zaten.. stres yüklemeyin bebeğede zarar🙃