eylemmm21x off kizlar cok kötu ayaklarimin alti ve ayak parmaklarim agriyor sicacik oluyor cok rahatsiz oluyorum 31 haftadayim esim masaj yapiyor ama fayda etmiyor lutfen yardimci olurmusunuz agrilari nasil hafifletebilir geceleri uyumak haram oldu:(
Duyguynrky eylemmm21x canım benim 2 gündür şişiyor ben soğuk suyla masaj yapıp dikiyorum ayağımı. Başka türlü inmiyor
eylemmm21x Mutlulugum sirt ustumu uzaniyim? sirt ustu pek önermedikleri icin cesaret edemiyorum geceleri hep yan yatiyorum sag sol yan uzanip ayaklarimin altina yastik koysam olurmu?