Selam hamileligimin başlarında göğüslerim çok büyüdü şişti ve çatlaklar oluştu…
Şu an 6 ayım bitti bir iki haftada göğüslerim sanki balon gibi söndü dik ve serttiler
Ben baya Bi stres yaşadım bu süreçte eşim yüzünden… etkisi olabilir mi
Neden böyle oldu bilen var mı ?
Acaba bu sütümün gelmeyeceğini mi işaret ediyor