Lahinnn saol canım ama benimki zaten benim beslenmeme göre iki hafta gerideydi önceki haftalarda. Doktor her zaman minyon bi bebek olcak diyo. Kafası sadece büyük o da her bebekte öyle oluyor dedi. Benim eşim de küçük doğmuş yani bizimki %95 genetikle alakalı dediğim gibi ailede hiç şeker yok hiçbir şeker belirtimiz yok. Bi de ben fetal DNA testi yaptırmıştım onda da bi sıkıntı çıkmamıştı. Ama yine de teşekkür ederim 🙏