Kızlar belki saçma gelebilir ama şu iki gündür yatakta sağdan sola yada soldan sağa dönerken içimde sanki böyle yumruk gibi bir şey o tarafa doğru düşüyor gibi. 😔 Yani içimde birşey kayıyor döndüğüm yöne doğru. Bebekmi, plasentasi mi kese mi bilmiyorum. Ama biri bana bunun normal olduğunu söylesin😔 çünkü ilk hamileligimde de tam bu zamanlarda yine dönerken böyle oluyordu ve bebeğim anomaliliydi yani ben sağlıklı bebek tasimadigim için şuan bunun normal mi olup olmadığını bilmiyorum. Sizde de oluyor mu sağa sola dönerken içinizde birşey hissediyor musunuz ? Çok endişeliyim lütfen içimi rahatlatn. Tekrar bebeğimi kaybetmekten korkuyorum 😢