ezgiceren Morkelebek26 benim 3. Haftada betam 2026ydı. Bir daha gitmedim. 6. Hafta gidip hem keseyi hem kalp atışını duymak istedim Allahın izniyle. Umarım sağlıklıdır… bir sorunla karşılaşmam
Morkelebek26 ezgiceren oy maşAllah bayağı yüksek çıkmış inşAllahhh inşAllahhh sağlıklıdır 🤲 bende biraz tedirginim ama kötüyü çağrırsan kötü gelir derler güzel haberlerle gelicez inşAllahhh ben inanıyorum 🤲😊
ezgiceren Morkelebek26 bende yüksek çıkınca boş gebelik ve çoğul gebelikten korktum valla 🙊 insallah böyle seylerle karsılasmam.
Morkelebek26 ezgiceren yok sanmıyorun aslında yazıyor beta aralığı internette 😊 3 haftalık olduğuna emin misin daha yüksek olmasın yada ikizde olablrsin değerin bayağı yüksek 😊
ezgiceren Morkelebek26 bir daha hcg testi istemedi doktorum ama hayırlısı olsun bayramdan sonraki hafta öğreneceğim umarım güzel haberler alırım ve yazarım🙏🥲
ezgiceren m060918 sizde kese görünmedi mi? Korkmayon bir şey olmaz Allahın izniyle 🙏 hcg değeri çabuk yükseliyormuş. Doktorunuz sakınca görmediyse ferah tutun içinizi 😌
Nokta43 m060918 5+6 da 25 bin çıktı canım benim kese ile yolk kesesini görebildim sadece perşembe tekrar kontrolüm var
Morkelebek26 ezgiceren inşAllahhh bende bayramdan sonra kese görürüm diye bekliyorum doktorum büyük ihtimalle görürüz dedi 🤲😊 inşAllahhh hepimiz görürüz 🤲🤲🤲